دانلود قسمت 9 و 10 سرگیجه / قسمت نهم و دهم سریال سرگیجه

دانلود قسمت 9 و 10 سرگیجه / قسمت نهم و دهم سریال سرگیجه

دانلود قسمت 9 و 10 سرگیجه

دانلود سریال سرگیجه قسمت نهم و دهم با چند کیفیت مختلف

اگر به تاریخ ایران نگاه کنیم در این مدت ده سال اخیر خیلی چیزها تغییر کرده! یادم هست یک زمانی گروهی می نشستیم پای یک تلوزیون سیاه سفید و اوشین نگاه میکردیم. اون زمان ها اوشین برای ما بسیار جالب بود. البته بعدها فهمیدیم روایت واقعی دچار دخل و تصرف شده همان طوری که این مهم برای کارتن فوتبالیست ها هم اتفاق افتاد. :)) مردم این روزها به سریالهای نمایش خانگی بیشتر نگاه میکنند نسبت به تلوزیون.

دوستان عزیز من! احتمالا شما که در حال خواندن این نوشتار هستید پیش از این قسمت 7 و 8 سرگیجه را تماشا کرده اید و بعد آمده اید تا قسمتهای 9 و 10 را تماشا کنید. میخواهم یک سوال از شما بپرسم! تا اینجای کار داستان برای شما مورد انتظار پیش رفته هست یا نه؟ آیا شخصیتی چون حامد بهداد بازی مورد نظر شما را انجام داده است یا نه!

راستش را بخواهید من خودم زیاد سریال نگاه نمی کنم. دلیلش هم روشن است. سرگیجه!!! بله من به خاطر مشکلی که در چشمم احساس میکنم و احتمالا نمره اش بالاتر رفته به چنین مکافاتی گرفتار شده ام. البته ممکن است دلیل دیگری هم داشته باشد. در هر صورت من دلیل دیگری نمی بینم و فکر میکنم به بینایی ام ربط داشته باشد.

در اینجا میخواهم یک توصیه کنم به تمامی دوستان! دوستانی که اگر این توصیه ها را بکار بگیرند یقینا در زندگی مالی خود پیشرفت چشمگیری خواهند داشت. توصیه من به تمامی مخاطبان عزیز وبسایت ادیب فاضل این است که بر معلومات و مهارت های خود بیافزایید و هر آن مقدار که برای سرگرمی وقت و انرژی میگذارید  برای آموختن هم انرژی و زمان بگذارید. سعی کنید مهارت های کاربردی بیاموزید و با کمک آن مهارت ها خلق پول کنید. از جمله این مهارت ها یادگیری بازارهای مالی است که ما در صفحه ی اول سایت آموزش خواهیم داد. در آخر دوست داریم قسمت نهم و دهم سریال سرگیجه را در سایت درج کنیم

دانلود سریال سرگیجه قسمت 9 نهم

دانلود سریال سرگیجه قسمت 10 دهم (یک هفته دیرتر)

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم