دانلود قسمت 7 و 8 رهایم کن / رهایم کن قسمت هفتم و هشتم

دانلود قسمت 7 و 8 رهایم کن / رهایم کن قسمت هفتم و هشتم

دانلود قسمت 7 و 8 سریال رهایم کن

دانلود سریال رهایم کن قسمت هفتم 7 و هشتم 8

توجه::: این مجموعه پیش از این با نام طوطیا بوده است!

تا حالا از زاویه ی دیگری به نام سریال ها و مجموعه های تلوزیونی دقت کردید؟ مثلا من وقتی به نام طوطیا نگام می کنم اینگار یک نفر به من میگه طوطی، طوطی…. دقیقا یاد یه پرنده می افتم تا یک سریال. در پست قبل در مورد قسمت 5 و 6 سریال رهایم کن صحبت شد. حال اما قبل از درج قسمت 7 و 8 سریال طوطیا بیایید برویم به تلوزیون! یادتان هست که مجموعه پایتخت چقدر مخاطب های زیادی داشت؟ یادتان هست چقدر ایرانی در سراسر جهان لحظه شماری می کردند برای دیدنش؟

البته فصل آخر به سمتی پیش رفت که بعضی ها دوستش نداشتند. یعنی موضوع کمی سیاسی شد و ارگان های سیاسی مثل موسسه اوج ورود کرده بودند. با این وجود باز هم فصل پر بیننده بود. یادم هست در آن روزها وقتی قسمتی از مجموعه را روی سایت نماشا قرار می دادم بالغ بر 200 هزار بازدید میخورد که این یک آمار خیره کننده به حساب می آید.

تلوزیون اما این روزها مانند قدیم نیست. یعنی حتی پر بیننده ترین مجموعه هایش هم مانند قدیم نمی شود. اینکه چرا چنین اتفاقی افتاده است جای سوال دارد. اما من فکر میکنم یک دلیلش این است که رسانه ملی بازنده رقابت با سریالهای نمایش خانگی بوده است.

عمده ترین دلیل این موضوع هم شاید فراگیری اینترنت در بین تمامی اقشار جامعه باشد. امروزه حتی در دور افتاده ترین روستاها هم ما اینترنت داریم. درست است که در مواقع بحران اینترنت را قطع می کنند. اما در حالت عادی به هر حال همه ما فعالیت موثری در فضای مجازی داریم.

از همه این ها بگذریم سریال رهایم کن را با همکاری محسن تنابنده ، ساخته اند یعنی یک پای این مجموعه را محسن تنابنده تشکیل داده است. کسی که یک گریم پیرمردی هم برای ایشان ساخته اند و بسیار با مزه به نظر می رسد.

***!! در پایان این نکته رو هم بهتون بگم من خودم زیاد سریال تماشا نمی کنم و ترجیح میدهم وقتم را صرف کارهای مهم تری کنم. مثلا آموزش ببینم. در همین راستا برای شما عزیزان هم در صفحه ی نخست سایت یک پلتفرم آموزشی داریم که میتوانید عضو شوید و به مهارت های خود بیافزایید. مهارت هایی که در این روزها میتوانند به پولدار شدن شما کمک کنند.

سریال رهایم کن قسمت 7 و 8 و مابقی اپیزود ها با کلیک بر روی لینک زیر

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم