دانلود قسمت 4 و 5 مترجم / سریال مترجم قسمت چهارم و پنجم

دانلود قسمت 4 و 5 مترجم / سریال مترجم قسمت چهارم و پنجم

دانلود قسمت 4 و 5 مترجم

دانلود سریال مترجم قسمت چهارم و پنجم

سلام عزیزان! این روزها حال شما چطوره؟ خوش میگذره یا نه؟ البته بخشی از مردم ممکنه بهشون خوش نگذره و یکی از دلایلش مشکلات اقتصادی است. گفتم مشکل اقتصادی ! قبل از اینکه بخوام توضیح بیشتری بدم پیشنهاد میدم قسمت 2 و 3 سریال مترجم رو ببینید یاد دوران دانشجویی خودم افتادم که به سختی درس میخوندم. اون موقع وضع مالی فاجعه باری داشتم. گاهی به صورت پاره وقت می رفتم و جاهای مختلف کار میکردم. یادمه یه دوره نسخه نویسی رفتم که بتونم در داروخانه کار کنم.

برای چندرغاز، قبل از اینکه قسمت 4 و 5 سریال مترجم را در این نوشتار درج کنیم بگذارید ادامه خاطرات دوران بدبدختی خودم رو بگم. بله دوستان اون زمان من کارهای پاره وقت زیادی میکردم. که یکی از اون ها کار کردن در داروخانه بود. گاهی هم پروژه ترجمه بر میداشتم و شروع میکردم به ترجمه ی نوشته های دیگران و انصافا توی این کار به نسبت نسخه نویسی پول بیشتری بود. بعد ها با زبان آلمانی آشنا شدم. زبان آلمانی هم دریچه ی دیگری برای ترجمه نوشتارها برای من باز کرد. کم کم تونستم با همین پول ها سرمایه گذاری کنم. اون موقع با سرمایه گذاری در بورس و طلا به پول خوبی رسیدم.

زندگی همه ما میتونه یک نقطه ی عطفی داشته باشه و این نقطه ی عطف برای هر کسی به گونه ای هست. مثلا برای یکی مثل من نقطه ی عطف مالی داره و برای یکی دیگه ممکنه نقطه ی عطف تحصیلی و یا ورزشی داشته باشه.

گاهی غفلت میکنیم و این نقاط را به درستی نمی تونیم تشخیص بدیم … این موضوع دقیقا مثل اینه که نتونیم استعدادهای خودمون رو شکوفا کنیم.

قبول دارید یا نه؟؟؟ خب بگذریم بحث ما در مورد سریال مترجم بود، سریال مترجم قصه ی زندگی ، مترجمی جوان هست که اهل مطالعه و تحقیق هم هست. این فرد در گیرودار زندگی خودش متوجه موضوعی میشه که میتونه امنیت خودش ، خانواده ، اطرافیان و حتی یک شهر رو تهدید کنه! موضوع ابر قهرمانی شد نه؟ این قضیه واقعا بی نظیره

دانلود قسمت 4 چهارم سریال مترجم

دانلود قسمت 5 پنجم سریال مترجم

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم