دانلود قسمت 3 و 4 سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره / ق. سوم و چهارم

دانلود قسمت 3 و 4 سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره / ق. سوم و چهارم

دانلود قسمت 3 و 4 سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره

دانلود قسمت 3 و 4 سریال مگه تموم عمر چندتا بهاره با چند کیفیت مختلف

اگر شما هم به سریال علاقه دارید احتمالا از این کار سروش صحت با نام سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره  خوشتان بیاید. البته من قضاوتی نسبت به سریال فعلا نمی توانم بکنم و تنها لینک های دانلود قسمت 3 و 4 را در سایت قرار می دهم. قضاوت در مورد مجموعه ها باشد برای دوستان عزیزمان که می آیند تا در اوقات فراغتشان سریال های ما را با دقت تماشا کنند.

این را هم بگویم. به هر حال سروش صحت در کار خود بسیار توانمند است و نمی توان کارهای او را نازل و سطح پایین دانست چرا که هم اهل مطالعه و تحقیق است و هم جامعه را به خوبی می شناسد. پس احتمالا اثری خلق کرده که مخاطب پذیری آن بالا باشد.

به شخصه اگر سریالی در دو اپیزود ابتدایی آن خوب ظاهر نشود برای من اهمیتی ندارد و احتمالا نگاهش نمی کنم. اما اگر شروع خوبی داشته باشد. حتی از تایم کاری ام می زنم تا بلکه بتوانم سریال ها تماشا کنم.

بیایید گریزی بزنیم به ایام عمرمان که مثل برق و باد در گذر است. عمری که برای بعضی ها پر برکت است اما برای بعضی های دیگر نه چرا که برکت از زندگی آن ها پر کشیده است. وقتی به عنوان این سریال دقت می کنیم. این نکته را باید به یاد بیاوریم که باید نیکو زندگی کنیم تا ناممان را به نیکویی ببرند. اگر ناممان را به نیکویی ببرند. به قول شاعر گفتنی مرده آن است که نامش به نکویی نبرند. همین یکی دنیای از حرف درون خود دارد. همین یک عبارت کوتاه و مختصر را می گویم.  پس اخلاقیات رکن اصلی زندگی است.  شما اگر فرد ثروتمند و یا عالمی شوید ولی اخلاقیات را رعایت نکنید به بیراهه رفته اید. زیا حرف زدم… در اینجا لینکهای دانلود قسمت 3 و 4 این مجموعه رو درج میکنیم

دانلود قسمت 3 سوم

دانلود قسمت 4 چهارم سریال مگه تموم عمر چند تا بهاره // یک هفته دیرتر

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم