دانلود قسمت 3 و 4 رهایم کن / سریال رهایم کن قسمت سوم و چهارم

دانلود قسمت 3 و 4 رهایم کن / سریال رهایم کن قسمت سوم و چهارم

دانلود قسمت 3 و 4 رهایم کن

دانلود سریال رهایم کن قسمت 3 سوم و 4 چهارم

صحبت های پیشین::::::

داشتم در مورد مطلبی در اینترنت جست و جو میکردم که مکانیزم یادگیری در حیوانات رو مورد بررسی قرار میداد. در اون مقاله اومده بود بعضی از پرندگان مثل طوطی و کلاغ هوش متفاوتی دارند… مثلا کلاغ تا حدودی توانایی استدلال کردن رو داره ! خواستم بگم فکر نکنید ما انسان ها ته روزگار و ختم قصه هستیم و موجودی باهوش تر از ما وجود نداره! نه این ساده انگارانه است. شاید دلفینی که در آب زندگی میکنه هوش بسیار خفن تری داشته باشه نسبت به ما اما شرایط اجازه نداده استعدادش شکوفا بشه! فکر میکنید شوخی میکنم نه؟ ولی به نظر این عین واقعیت هست. و البته مثل روز روشنه!

شاید شما هم به جای دیدن و دانلود سریال رهایم کن که (پیش از این ها قسمت 1 و 2 رهایم کن رو برای تماشا در سایت درج کردیم) می تونستید خودتون بازیگر این گونه سریالها باشید. شاید شما استعداد خارق العاده ای در بازیگری داشته باشید و کشف نشده باشید. شاید میتونستید کارهای خیلی خفنی انجام بدید و زندگی توپی داشته باشید اما شرایط برای شما فراهم نشده. به نظرم اگر همین امروز اراده کنید می تونید آینده تون را به میزان زیادی تغییر بدید.

یکی از پارامترهایی که میتونه به تغییر آینده شما کمک کنه خوش بینی است. بله خوش بینی معجزه میکنه همچنان که تلقین معجزه میکنه و برای ادیسون معجزه کرد. ادیسون یه دانش آموز تنبل و بهتره بگم خنگ به حساب می اومد. اما مادرش اونو در مسیری قرار داد که ازش یک نابغه به تمام معنا ساخت.

بگذریم کمی از موضوع مورد بحث گیر شدیم. دوستان ما یک سایت آموزشی هستیم. اما به ذائقه ی مخاطب هم اهمیت میدیم و دوست داریم لابه لای مطالب آموزشی مطالب تفریحی هم داشته باشیم و چه چیزی بهتر از فیلم و سریال! چه چیزی بهتر از سریال رهایم کن که تنابنده در اون به ایفای نقش می پردازه و یک پیرمرد دوست داشتنی رو تصویر می کنه.

دانلود قسمت 3 سوم سریال رهایم کن

دانلود قسمت 4 چهارم سریال رهایم کن (یک هفته دیرتر)

دانلود تمامی اپیزود ها

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم