دانلود قسمت 27 و 28 گیلدخت / سریال گیل دخت بیست و هفتم و هشتم

دانلود قسمت 27 و 28 گیلدخت / سریال گیل دخت بیست و هفتم و هشتم

دانلود قسمت 27 و 28 سریال گیل دخت

دانلود سریال ایرانی گیلدخت قسمت بیست و هفتم و بیست و هشتم (27 و 28)

امیدوارم یک روز خوب رو سپری کرده باشید. روزی که قرض و قوله نداشته باشید و فکر شما راحت باشه. یکی از بدترین استرس های فرد اینه که اکثر افراد استرس های اقتصادی دارن و میخوان از این دسته از استرس ها خلاصی پیدا کنن.

بذارید خیالتون رو راحت کنم. انسان کلا در دو مسیر قرار داره! یا در مسیر افسردگی و خمودی قرار داره و دوست نداره هیچ کار جدیدی انجام بده و یا در مسیر اضطراب قرار داره. همین که انسان بخواد حرکت کنه و قدم های مثبتی برداره اضطراب وجودش رو میگیره. با حرف هام موافق هستید یا نه؟ مثلا همین سریال گیل دخت که قسمت 27 و 28 اون برای مخاطب (در این سایت) آماده میشه. یک روندی رو طی کرده که گلنار مجبور هست اضطراب های زیادی رو تحمل کنه

این سلسله از اضطراب ها رو همه ی ما داریم. کم و زیاد داریم …وقتی میخواستیم کنکور شرکت کنیم بسیار زیاد بود… بعدها اضطراب شغل رو تحمل میکردیم که هرچه زودتر یک شغل آبرومند پیدا کنیم. پسرها نوع دیگری از اون رو هم داشتن که مربوط هست به موضوع خدمت مقدس سربازی!

این که آیا قراره سرباز سپاه بشن و یا سرباز ارتش! قراره در استان های همجوار خدمت کنن و یا یک جای دور…. بحثمون در مورد سریال گیلدخت بود و البته استرس های روز افزون گلنار خانم قصه.

به نظرتون گلنار می تونه از این دسته استرس ها روان سالم به در به بره! چه جمله ای گفتم روان سالم خخخخ

بگذریم. خدا وکیلی مردم قدیم بدبختی های زیادی داشتن… از لحظه لحظه ی قسمت های این سریال هم این موضوع کاملا مشخص هست. هم گرفتار خوانین بودن و هم گرفتار ظلم درباریان و البته شاهزاده ها- امیدوارم از قسمت های 27 و 28 گیلدخت لذت ببرید

برای دانلود قسمت بیست و هفتم و بیست و هشتم سریال گیل دخت و دیگر اپیزود ها روی آیکون زیر کلیک کنید.

 قسمت 27 و 28 گیل دخت

dl

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم