دانلود قسمت 23 و 24 گیلدخت/ سریال گیل دخت قسمت بیست و سوم و چهارم

دانلود قسمت 23 و 24 گیلدخت/ سریال گیل دخت قسمت بیست و سوم و چهارم

دانلود قسمت 23 و 24 گیلدخت

دانلود سریال گیل دخت قسمت بیست و سوم و بیست و چهارم

بعضی از آثار در سینما و تلوزیون فاخر و ارزنده محسوب می شوند و البته هدف فرهنگی خاص خود را دارند. در میان سریال ها می توان به مجموعه هایی مانند گیل دخت اشاره کرد که هدف فرهنگی اش نشان دادن اتفاقات مهم در تاریخ معاصر است. اما چون این اتفاقات را نمی خواستند به صورت مستند بیان کنند دست به دامن یک داستانی شدند که با عشق و عاشقی شروع می شود.

این موضوع نگرش من نسبت به این مساله است شاید درست باشد شاید هم نه اشتباه باشد. بگذراید کمی واضح تر حرف بزنم. اگر قرار بود خودم سریالی بسازم و در مورد وقایع مهم صحبت کنم.  سعی میکردم به به صورت مستقیم به مسائل نپردازم. مخاطب امروز زیرک است و مثل قدیم نیست که قدرت تشخیص نداشته باشد.

مخاطب امروز به قول معروف مو را از ماست بیرون می کشد. بیش از این ماه 22 اپیزود از این سریال را در سایت برای مخاطب قرار دادیم و همینک دوست داریم قسمت 23 و 24 گیلدخت را در سایت قرار دهیم تا دانلود کنید. معمولا کسانی که وقت کافی برای تماشای تلوزیون ندارند و یا یک قسمت خاص را ندیده اند می آیند در سایت ها دنبال قسمتهای مورد علاقه خودشان می گردند.

تا یادم نرفته بگویم مخاطبین وبسایت ما عموما از وضعیت سریالها راضی هستند و آن ها هم می گویند دست شما درد نکنه که به فکر مخاطب هستید و برای مخاطب عام لینکهای دانلود را درج میکنید.

دوستان عزیز من اگرچه دیدن سریال ها و فیلم ها بخصوص برای سرگرمی خوب است با این حال اندکی از وقت خود را صرف مطالب مفید کنید. مثلا مطالب آموزنده یاد بگیرید. می توانید از پلتفرم های آموزشی استفاده کنید. ادیب فاضل بیش از آنکه یک سایت آموزشی باشد یک پلتفرم آموزشی است و شما میتوانید در صفحه ی اول آن مطالب آموزشی دقیقی را پیگیری کنید. به زودی زیر ساخت قدرتمندی را برای دوستان فراهم میکنیم

دانلود قسمت های 23 و 24 گیل دخت و سایر اپیزود ها با کلیک بر روی آیکون زیر

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم