دانلود قسمت 21 بیست و یکم خون سرد/ سریال خون سرد قسمت 21

دانلود قسمت 21 بیست و یکم خون سرد/ سریال خون سرد قسمت 21

دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال خون سرد

دانلود قسمت 21 بیست و یکم خون سرد / سریال زیبا

اولین باری که اسم این سریال جذاب رو شنیدم ، اسمش رو بد خوندم! حدس می زنید چطور خوندمش فقط یکم حدس بزنید که چطور بوده !

آفرین به اونایی که دست حدس زدن، کسرده بین دو کلمه ی خون و سرد رو نخوندم و وقتی شما اینطور میخونید اتفاقی که می افته اینه که در مقابل کلمه خونگرم قرار میگیره و البته در چنی حالتی باید کلمات رو به صورت به هم چسبیده نوشت و نه به صورت جدا جدا- حالا وقتی داشتم این مطلب رو در مورد دانلود قسمت 21 بیست و یکم سریال خون سرد می نوشتم. متوجه شدم شدم که قبلا چطور تلفظش میکردم… یعنی خدایگان سوتی بودم برای خودم و نمی دونستم.

دوستان عزیزم این مطلب رو برای شما نوشتم که یک موضوعی رو به شما بگم و اون اینه که سعی کنید در زندگی خودتون آرامش رو حفظ کنید و آدم خونسردی باشید. اگر شما انسان خونسردی نباشید گاهی با یک بی احتیاطی فاجعه رو رقم می زنید. بله فاجعه خلق می کنید. خیلی از قتل ها و جنایات در زندگی بشر به دلیل همین خونسرد نبودن هست. جنایت های وحشتناکی که گاها بر اثر جنون آنی به وجود میان! همه و همه به دلیل همین موضوع هستن.

البته نه یک زیاده روی کردم ولی بیشترشون اینجوری هستن- حالا بیایید به کمک هم یک بار دیگه اسم این سریال رو بخونیم. این بار کسره رو تلفظ کنید. کسره ما بین دو کلمه …..موضوع ماهیت جنایی و قتل و … پیدا کرد!

چقدر رمانتیک کلمات به هم ربط پیدا میکنن. و البته این ربط پیدا کردن نه تنها به کلمات که به آدم ها هم مربوط میشه و حتی به موقعیت هایی که در زندگی ربروی شما قرار میگیره

قبل از اینکه دستتون رو ببرید روی آیکون و برای دانلود قسمت 21 سریال خون سرد اقدام کنید. یک نکته ی دیگه هم به شما می گم. این موضوع ربطی به جرم و جنایت نداره و البته کمی اخلاقی هست.

سعی کنید تا می تونید کار خوب انجام بدید. عمر انسان بسیار محدوده، دیر یا زود دست ملک الموت گردن ما رو لمس می کنه و ما به دیار باقی هجرت میکنیم

 

دانلود قسمت 21 سریال خون سرد

download

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم