دانلود قسمت 19 نوزدهم سریال خون سرد/ قسمت 19 نوزده خون سرد

دانلود قسمت 19 نوزدهم سریال خون سرد/ قسمت 19 نوزده خون سرد

دانلود قسمت 19 نوزدهم سریال خون سرد

دانلود سریال خون سرد قسمت نوزده 19 با کیفیت عالی

کمی خسته هستم ، کمی دلگیر هستم و کمی آشفته، خونسردی خودمو نسبت به بسیاری از مسائل از دست دادم. من به راحتی عصبانی میشم. در خالیکه قبلا این طور نبود. دوست دارم برم بیرون دادم بزنم. با صدای بلند داد بزنم. جوری که همه بشنون! من فقط یک نویسنده ساده از بین نویسندگان سایت ادیب فاضل هستم. از عهده مخارج زندگیم بر نمیام. نمی تونم حتی کرایه خونه و اجاره خونه ی خودم رو درست و سر موقع پرداخت کنم و این از نظر من فاجعه است. شاید همه شما در دوره ای از زندگی خودتون کلافه و عصبانی شده باشید. حق دارید. همه می تونن عصبانی بشن قبل از اینکه برای دانلود قسمت 19 نوزدهم سریال خون سرد خودتون رو آماده کنید. چند لحظه ای به حرف های من گوش بدید.

دوستان عزیزم این طور تصور نکنید که ما عمر نوح داریم. بالاخره یک جایی کم میاریم و خسته میشیم. از یک جایی به بعد دیگه نمی تونیم ادامه بدیم  چون به بن بست می رسیم.

بن بست های زندگی ما ممکنه بن بست های مالی، عاطفی، یا بن بست های مربوط به تکنولوژی باشه

بین خودمون باشه ولی روزهایی بوده که من به تمامی این بن بست ها رسیدم ولی چون خون سرد بود و هستم سریال زندگی رو به درستی ادامه میدم و کم نمیارم.

سریال زندگی پیچیده تر از این سریال های آبدوغ خیاری شبکه نمایش خانگی هست. بله خیلی خیلی پیچیده تر از اون چیزی هست که اغلب ما فکر می کنیم. اما اگر روحیه ی بلند همتی داشته باشید از پس این سریال هم برمیاید. دوستان عزیزم اگر شما در حال مطالعه این مطلب هستید . این یعنی اینکه تاکنون هجده قسمت از سریال خون سرد رو دیدید و امدید برای دانلود قسمت 19 نوزدهم خون سرد. امیدوارم این اپیزود هم مثل اپیزود های قبلی برای شما جذاب باشه.

سریال یه حسنی که داره اینه- از یه جایی به بعد دیگه نگاه نمی کنید. اگر برای شما جذابیتی نداشته باشه!!!!!

خب بریم سروقت دانلود قسمت 19 نوزده خون سردپ

download

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم