تصویر پیدا نشد

دانلود قسمت اول نون خ 4 / سریال نون خ 4 قسمت اول

دانلود قسمت اول نون خ 4 فصل چهارم

دانلود قسمت اول سریال نون خ 4 فصل چهارم با کیفیت بالا (اول)

سلام عزیزان وقت شما بخیر امیدوارم هرجا که هستید حال دلتون خوب باشه  بالاخره داریم به نوروز 1402 نزدیک میشیم. و قسمت اول سریال نون خ 4 به زودی به روی صفحه ی تلوزیون های ما ظاهر میشه!

به نظرم این سریال دیدنی در نوع خودش شاهکاره، من که چنین فکر میکنم و غیر از این هم فکر نمی کنم. چرا که بعد از مجموعه ی پایتخت تنها سریالی که تونسته مخاطبین رو تا حدود زیادی حفظ کنه همین بوده

مطالب پیشین::

خیلی از ما به طنز علاقه داریم. دلیلش هم مشخص است. جامعه به سمتی متمایل شده که طنز جذاب به نظر می رسد. به عبارت دیگر بهتر است بگویم. وقتی شاخص های مربوط به روان افراد، مانند میزان افسردگی دستخوش تغییر می شود. ذائقه ها هم دستخوش تغییر می شود. قبل از اینکه بخواهیم لینک دانلود سریال نون خ 4 را روی سایت قرار دهیم شما را دعوت میکنم به اندیشیدن. اندیشیدن در مورد این موضوع که چرا اکثریت قریب به اتفاق ما ایرانی ها کارهای طنز را دوست داریم. آیا نوع استدلال من پیرامون این موضوع صحیح است و اگر صحیح نیست چرا نیست؟

دوست دارم نظراتتان را در کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید. خب برویم سر اصل مطلب! صدا و سیما این سال ها سریال های طنز زیادی را پخش کرده است. من یک دهه 60 ای هستم. البته نزدیک به 70 یادم می آید اولین سریال طنزی که تلوزیون در بوق و کرنا کرد و مردم هم با کمال میل می دیدند مجموعه ی زیبای زیر آسمان شهر بود.

زیر آسمان شهر همه چیزش خاص بود خیلی از ما دهه 60 ای ها هنوز هم به حمید لولایی میگوییم خشایار.

غلام شیشلولبند را هم که خدا رحمت که چند سال پیش از دنیا رفت. بعد از آن مجموعه های طنز صدا روز به روز پخته تر و متکامل تر شدند. یکی از آن ها سریال پایتخت بود که البته شش فصل هم از آن ساخته شد. به جرات می توانم بگویم تا قبل از سریال نون خ 4 و فصل های ماقبل نون خ هیچ مجموعه تلوزیونی از لحاظ تعداد مخاطب به اندازه پایتخت سر زبان ها نیافتاد. حالا اما میدان دار مجموعه نون خ 4 است. این مجموعه که در نوروز 1402 پخش خواهد شد به نظر من پربیننده ترین سریال نوروزی خواهد بود.

تا یادم نرفته بگم نوروز امسال مقارن هست با ماه رمضان و این خودش موضوع را خیلی خاص میکند.

خب پیشاپیش از قسمت اول سریال نون خ 4 فصل چهارم لذت ببرید.

dl

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم