دانلود سریال عاشورا

دانلود سریال عاشورا

دانلود سریال عاشورا

دانلود سریال عاشورا قسمت 1-2-3-4-5-6 (به عبارتی تمام قسمتها)

سلام دوستان وقت همه شما بخیر باشه! امیدوارم حالتون عالی باشه! بعضی از ماها روزهای خوبی رو سپری میکنیم اما بعضی های دیگه نه! این مهم بستگی به این موضوع داره که وضع مالی ما خوب باشه و یا ضعیف، طبیعتا یک وضع مالی خوب بار غم های زندگی رو از سر و کول ما کم میکنه! اگر چه خوشبختی فقط پول نیست ولی در این شرایط بد اقتصادی پولدار بودن میتونه به ما کمک زیادی کنه! قبل از اینکه بخوام لینک های دانلود سریال عاشورا رو در سایت قرار بدم. اگر هنوز قسمتی از این مجموعه رو ندیدین میخوام حدس بزنید که این سریال در مورد چه چیزی هست؟

فکر کنید که این سریال بیشتر در مورد چه موضوعی هست. اگر می دونید ما رو هم راهنمایی کنید. شاید فکر کنید که مجموعه در مورد امام حسین و واقعه کربلا باشه ! اگر چه تا حدودی این حدس درسته اما نه کاملا ، حالا چرا نه کاملا؟ دلایلی داره که خدمت شما عزیزان عرض میکنم.

مورد اول اینه که این سریال زیبا در مورد زندگی مهدی باکری ساخته شده! همه شما می دونید که مهدی باکری فرمانده عملیات های زیادی بوده و در نهایت در عملیات بدر با اصابت آر پی جی به شهادت رسید. سریال دیدنی عاشورا از نوجوانی و جوانی و در نهایت شهید شدن این فرمانده بزرگ ایرانی رو روایت می کنه. احتمالا این مجموعه در ایام عید پخش میشه و شاید هم بپرسید چرا چون احتمالا برای 6 روز مجموعه ی نون خ به صورت کامل متوقف میشه!

مجموعه ی دوم یک مجموعه طنز هست و سعید آقاخانی در اون به ایفای نقش می پردازه!

اما در مورد سریالی که وقفه مورد نظر ما را پر میکنه من حدس می زنم بسیار پر مخاطب میشه چون حداقل نیمی از مردم ایران عاشق شهدا هستند.

سروتون رو درد آوردم

[قسمت 01 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

[قسمت 02 کیفیت 1080p] [720p] [480p] [لینک کمکی]

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم