دانلود سریال سلمان فارسی

دانلود سریال سلمان فارسی

دانلود سریال سلمان فارسی

دانلود سریال ایرانی سلمان فارسی با چند کیفیت مختلف

دانلود سریال سلمان فارسی با کیفیت خوب::قبل از هر چیز باید بگویم داوود میرباقری سریال سلمان فارسی را ساخته است. او تصویربرداری سریال را در کشورهایی مانند ایران و ارمنستان انجام داده است. نکته جالب این سریال آن است که حتی پیمان جبلی هم به پشت صحنه ی آن رفته است.چرا؟؟؟؟ چون یک کار فاخر و ارزمند محسوب می شود.

سلمان فارسی از یازده دی ماه سال 98 کار ساختش آغاز شده و طبق گفته ها چیزی حدود 60 قسمت دارد. پس بسیار برای آن زحمت کشیده اند. سلمان ژانری درام و تاریخی دارد و به داستان صحابه روسل الله به نام سلمان فارسی می پردازد. احترام برومند. داریوش فرهنگ، جعفر دهقان، محمد رضا هدایتی، فرهاد اصلانی و مجید مظفری تنی چند از بازیگران سریال سلمان فارسی هستند. خب دوستان قبل از اینکه لینک های دانلود سریال سلمان فارسی رو برای شما در سایت قرار دهم.دوست دارم اول کمی به صحبت های من گوش دهید. چند سالی می شود که تلوزیون از کارهای فاخر به معنای واقعی کلمه دور بوده است.قدیم تر ها شاهد کارهای ارزنده ی بیشتری بودیم.

مثلا سریال امام علی و یا سریال یوسف پیامبر از جمله مجموعه های فاخری بودند که مخاطب هنوز که هنوز است در مورد این مجموعه ها در فضای رسانه ای صحبت می کند. حال اما من با شنیدن نام سریال سلمان فارسی باز هم یاد آن مجموعه های فاخری افتادم که مخاطب پس از دهه ها هنوز از آن ها یاد می کند.

به شخصه بر این باورم که از روی آهنگ تیتراژ یک سریال می توان به ماهیت آن پی برد به عبارت دیگر یک پیش زمینه و درکی از فضای آن مجموعه در مخاطب ایجاد می کند. مثلا من نوعی شاید صحنه های بسیار زیادی از مجموعه امام علی را فراموش کرده باشم اما تیتراژ آن سریال را به خوبی در ذهن دارم… و فکر میکنم اگر موسیقی متن . آهنگ تیتراژ قوی برای سلمان فارسی ساخته باشند این مهم در مورد این مجموعه نیز به چشم بخورد

لینک های دانلود سریال سلمان فارسی

لینک دانلود قسمت 1

لینک دانلود قسمت 2

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم