دانلود آهنگ تیتراژ فیلم انفرادی (Solitary) اثر امیر توسلی (پایانی/ابتدایی)

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم انفرادی (Solitary) اثر امیر توسلی (پایانی/ابتدایی)

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم انفرادی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم انفرادی اثر امیر توسلی (تیتراژ ابتدایی و پایانی)

سلام عزیزان، امیدوارم هر جای ایران که هستید حال دلتون خوب باشه و شاد و سر حال باشید. فیلم انفرادی را مسعود اطیابی کارگردانی کرده و نویسنده آن همزه صالحی است. و بازیگران درخشانی چون رضا عطاران، احمد مهران فر،سیروس همتی، برزو ارجمند،شکیب شجره،مهدی هاشمی، امید روحانی،مهدی فقیه و … در آن به ایفای نقش می پردازند. قبل از اینکه بخواهیم لینک دانلود آهنگ تیتراژ فیلم انفرادی را در سایت درج کنیم میخواهم خلاصه ای از داستان این فیلم را برایتان شرح دهم.

ماجرا از این قرار است که فردی به نام (مهدی هاشمی) از افرادی لدهکار است که آنان نفوذ و قدرت زیادی دارند. بنابراین او تصمیم میگیرد چنان گذشته هایش سرقت را آغاز کند. او برای این کار سراغ دوستان دوران جوانی اش می رود که رضا عطاران و احمد مهران فر نقش های آن دوست را بازی می کنند. این سه دوست در ابتدا می روند سراغ دزدی ماشین ها، تلاششان را می کنند و البته به هر دری می زنند پول کافی به دست نمی آورند. د راین جاست که ذهنشان جرقه می زند و وارد ماجراجویی عظیم می شوند و البته تیتراژ میانی فیلم انفرادی هم جذابیت جدیدی پیدا می کند. به نظر می رسد فیلم زیبای انفرادی از مرز فروش 58 میلیاردی هم گذر کرده و رکورد دینامیت را جابجا کرده است

بگذریم بحثمان بر سر تیتراژ بود. چند روز پیش که این فیلم را در سینما دیدم از تیتراژش بسیار لذت بردم. تیتراژش در نوع خود بسیار جالب توجه بود و توجه مرا سخت به خود جلب کرد. براستی به چه علت است که ایرانی ها فیلم های با درون مایه ی کمدی را اینقدر می پسندند.

به نظرم یک عاملش بر میگردد به مشکلات بسیار زیاد ما، ما به صورت عام یعنی مردم ایران. در پناه حق

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم