دانلود آهنگ تیتراژ سریال پدر خوانده (پایانی/ ابتدایی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پدر خوانده (پایانی/ ابتدایی)

دانلود آهنگ تیتراژ سریال پدر خوانده /آهنگ پایانی و ابتدایی

آهنگ تیتراژ سریال پدر خوانده (پایانی و ابتدایی) از همنجا دانلود کنید

من بازیکن خوبی نیستم و اساسا بازی های ایرانی را نه انجام می دهم و نه پیگیری میکنم. شاید بپرسید پس چه کار می کنم. در جواب باید بگویم وقتم را صرف کارهای مهم تری میکنم. اولین باری که واژه مافیا و پدرخوانده را شنیدم از آقای تحلیلگر (اگر اشتباه نکنم مصطفی موقوفه) شنیدم. آنجا در کانالش رویدادهای جاری ایران را مورد آنالیز قرار داده بود و نهیتا گفته بود یک نفر تک رای باید از بازی خارج شود. آنجا منظور حرفش را درست متوجه نشدم اما حالا بهتر می فهمم موضوع چیست. فیلم ها و سریال های تلوزیونی بدون آهنگ تیتراژ محلی از اعراب ندارند. یا بهتر است این طور بگویم که تیتراژ فیلم ها چه تیتراژ پایانی و چه ایتدایی گاها مفهوم کلی آن فیلم را نشان می دهند.

به شخصه با بعضی موسیقی ها مثل آهنگ تیتراژ سریال پدر خوانده انرژی زیادی می گیرم و صد صد می شود انرژی من… اما بعضی از موسیقی ها تمامی انرژی مرا تحلیل می برند و مرا وارد فضای اندوه میکنند و البته اگر به جای موسیقی بی کلام موسیقی دارای کلام گوش بدهید از خواننده ای مانند سیاوش قمیشی به دلیل ماهیت آن که بوی شکست عشقی می دهد. نا امیدی بر زندگی شما مستولی می شود. سال های سال است که خودم موسیقی با کلام و عاشقانه را کنار گذاشته ام چون افرادی که این آهنگ ها را می سازند غیر مستقیم بر افکار شما تاثیر منفی می گذارند.

از میان آهنگهای بیکلام هم به آقایان یانی و کیتارو علاقمندم و در میان ایرانی ها ناصر چشم آذر را گوش می دهم (اگر اشتباه نکنم آهنگی داشت به اسم نغمه باران). در هر صورت خواستم بگویم من هر نوع آهنگی را گوش نمی دهم و خیلی باید خاص باشد.

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم