دانلود آهنگ تیتراژ سریال طوطیا (ابتدایی/پایانی)+آموزش آهنگسازی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال طوطیا (ابتدایی/پایانی)+آموزش آهنگسازی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال طوطیا

آهنگ تیتراژ سریال طوطیا  با کیفیت در سایت قرار میگیره

این روزها مخاطبین شبکه ی نمایش خانگی نسبت به مخاطبین تلوزیون ایران کمی بیشتر شده اند و البته علت این امر هم روشن است. چرا که معمولا آدم ها وقتی برای چیزی پول می دهند تمایل بیشتری برای تماشای آن دارند. بعلاوه اینکه امسال یک صف دوازده تایی برای نمایش این گونه سریال هم هم داریم. قبل از اینکه بخواهیم لینک دانلود سریال طوطیا را در سایت قرار دهیم به شما یک توصیه ای میکنم که قطعا به درد شما میخورد و آن آموزش دیدن است. مثلا به جای آنکه تیتراژ سریال دانلود کنید خودتان آموزش ببینید. منظورم آموزش آهنگسازی هست. ما در سایت ادیب فاضل  می توانیم این مهم را برای شما فراهم کنیم.

در واقع وبسایت ادیب فاضل یک سایت آموزشی است که سعی دارد در تمامی زمینه ها حرف برای گفتن داشته باشد. با این وجود به دلیل ذائقه ی مخاطبین ما مطالب تفریحی را لابلای آموزش های خود داریم. یعنی در این وبسایت هم می توانید فیلم و سریال ببینید و هم آموزش ببینید و این ها منافاتی با یکدیگر ندارند.

خب بگذریم . سریال طوطیا یکی از کارهای خوبی است که محسن تنابنده در آن به ایفای نقش می پردازد. به عبارت دیگر بهتر است بگویم شاهکار طوطیا را کسانی زحمتش را میکشند که برای ما حداقل در زمینه کمدی و طنز شناخته شده اند.

تنابنده در سریال طوطیا اندکی پیر شده است. یعنی با کمک گریم قیافه ی این بازیگر را کمی شکسته تر کرده اند.

اینم بگم به توجه به مخاطب پذیر بودن چنین مجموعه هایی ما در نظر داریم که تمامی قسمت های طوطیا را در سایت قرار دهیم. یعنی مخاطبین ما حتی اگر برای آموزش دیدن آمده باشند. بد نیست همراهی کنند و اپیزود های مجموعه را با ما ببینند.

آهنگ تیتراژ پایانی و ابتدایی طوطیا به زودی (پس از پخش)

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم