دانلود آهنگ تیتراژ وضعیت زرد 3 / پایانی و آغازین

دانلود آهنگ تیتراژ وضعیت زرد 3 / پایانی و آغازین

آهنگ تیتراژ سریال وضعیت زرد 3 / دانلود

دانلود آهنگ تیتراژ سریال وضعیت زرد 3 (پایانی و آغازی)

یکی از مجموعه هایی که قرار است در همین ایام عید نوروز پخش شود . همین مجموعه است. قبل از اینکه آهنگ تیتراژ پایانی وضعیت زرد 3 به همراه تیتراژ آغازین سریال وضعیت زرد 3 فصل سوم را قرار بدهیم. به این سوال من در ذهن خودتان پاسخ بدهید. آیا تلوزیون ایران تغییر رویکرد داده است یا خیر اگر فکر میکنید با یک تغییر رویکرد همراه بوده است. فکر میکنم اشتباه میکنید.

دانلود تیتراژ پایانی وضعیت زرد 3

دانلود تیتراژ آغازین وضعیت زرد 3

 

مطالب پیشین::

آیا تاکنون مجموعه های تاریخی خارجی را با مجموعه های تاریخی ایرانی مقایسه کرده اید؟ چه تفاوت ها و شباهت هایی میان آن ها مشاهده میکنید؟ به نظر شما سریالهایی که در خارج از کشور ساخته می شوند بهتر هستند یا سریال های وطنی؟ قبل از اینکه لینک دانلود آهنگ تیتراژ سریال جشن سربرون را در سایت قرار دهیم. میخواهم به این سوالات پاسخ دهید.

بیایید کمی پیش داوری کنیم! احتمالا اکثر شما میگویید که سریال های خارجی بهتر از نمونه ی ایرانی هستند و یا اصلا قابل قیاس نیستند. خب این فرضیه از نظر من باطل است. چرا که باید زمینه فرهنگی را مورد آنالیز قرار داد. طبیعتا ایران زمینه فرهنگی عمیق تاریخی دارد. اما همین موضوع یعنی تاریخ را بخواهیم در غرب مورد بررسی قرار دهیم باید بگوییم کدام تاریخ؟ مگر آمریکا 300 سال بیشتر عمر دارد.

اینجاست که آن ها می آیند و با کمک جلوه های ویژه تاریخ سازی می کنند و از این تاریخ در سریالها استفاده می کنند. خب با این مقدمه حالا برویم سراغ آهنگ تیتراژ سریال وضعیت زرد 3

اگر آهنگ را گوش داده اید خیلی دوست داریم در موردش کامنت بگذارید و تجربه ی خود را نسبت به این موسیقی بیان کنید.

به نظر شما تیتراژ پایانی قوی تر ساخته شده است و یا تیتراژ ابتدایی؟

آیا شما میتوانید از روی تیتراژ یک سریال در مورد محتوای آن اظهار نظر کنید؟ اگر نظر شخص مرا بخواهید همین طور است و ما میتوانیم محتوای یک مجموعه را از حیث موضوع مجموعه از روی موسیقی آن فیلم تشخیص دهیم.

سریال زیبای جشن سربرون که مدت زیادی انتظار آن را می کشیدیم سرانجام قرار است هر چه زودتر در همین ایام نوروز 1402 پخش شود. البته شبکه ای را که برای پخش انتخاب کرده اند شبکه 3 است که نسبت به شبکه ی یک مخاطبان کمتری دارد.

لینک دانلود تیتراژ پایانی و ابتدایی سریال وضعیت زرد 3

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم