جذاب ترین مردان 2023 + عکس جذابترین مرد ۲۰۲۳

جذاب ترین مردان 2023 + عکس جذابترین مرد ۲۰۲۳

جذاب ترین مردان 2023 به همراه عکس

در سال 2023 جذابترین مرد چه کسی است؟

همه ی ما به صورت طبیعی و غریزی بعضی از چیزها را دوست داریم. مثلا زیبایی و جذابیت را همه ما دوست داریم. اما نعمت های خدا دادی به یک میزان میان همه تقسیم نشده است و بعضی ها زیباتر و بعضی ها زشت تر هستند.

البته این شاخصه های جذابیت پیوسته و در گذر زمان تغییر میکند. یعنی مثلا ممکن است چیزی قبلا معیار جذابیت بوده باشد ولی الان اینطور نباشد.

شاید حدود بیست سال پیش هر کس سبزه بود و یا صورت سیاه تری داشت جذاب به شمار نمی رفت ولی اکنون شانس جذابیت چنین مردی به مراتب بیشتر است.

بیایید یک گریز تاریخی بزنیم ابتدا به انسان های اولیه و سپس قرون نزدیک تر!

معیار جذابیت مرد برای انسان های اولیه با آن چیزی که مجلات برای جذاب ترین مردان 2023 می شناسند قطعا متفاوت بوده است. چرا متفاوت؟؟؟

جوابش روشن است. جامعه ای را تصور کنید که مردان به سبب شکار و درگیری زیاد با محیط همگی ورزیده و قد بلند هستند. در چنین جامعه ای تنها شاخصه برای جذابترین مردان می شود چهره و نه چیز دیگری.

حال به عکس جامعه ای را تصور کنید که مردان به سبب عمل های زیبایی و لیزر و کاشت مو چهره خود را ترمیم میکنند. یقینا در چنین جامعه ای معیار میرود سمت اندام های یک فرد و تناسب اندام بیشتر مد نظر است.

در بعضی جوامع و بیشتر ترک تبارها این موضوع مطرح بود که سبیل معیاری بوده برای جذاب بودن یک مرد

خب بگذریم جذاب ترین مردان سال 2023 به همراه عکس از نظر سایت ادیب فاضل (در مقالات دیگر در همین وبسایت این موضوع توسط دیگران به شکل دیگری مطرح شده که آن را با جزئیات بررسی میکنیم)

من به شخصه افرادی رو میشناسم که ده ها برابر از این عکس ها سرتر هستند. من حتی نمیتونم قبول کنم که افراد زیر جذاب ترین مردان ۲۰۲۳ هستند

ولی رسانه ها اینا رو بمعرفی و برجسته میکنن!

به نظر شخص بنده شجاعت شاخص ترین معیار حذابیت هست

رتیک روشن

رابرت پتینسون

رابرت پتینسون

کیم تهیونگ

کیم تهیونگ

پل راد

پل راد

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم