ثروت رونالدو در سال 2023 به چه عددی می رسد؟

ثروت رونالدو در سال 2023 به چه عددی می رسد؟

ثروت رونالدو در سال 2023

آیا کریستیانو رونالدو در سال 2023 ثروتمند تر می شود

کریستیانو رونالدو، فوق‌ستاره پرتغالی و بازیکن تیم النصر عربستان، برای اولین بار از سال ۲۰۱۷ و سومین بار به طور کلی، توسط مجله فوربس به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان شناخته شد. وی با کسب درآمدی بیش از همه ورزشکاران دیگر، عنوان جدیدی در کتاب رکوردهای جهانی گینس به‌دست آورد. درآمد برآورد شده کریستیانو رونالدو در دوازده ماه اخیر تا اوایل ماه مه ۲۰۲۳ برابر ۱۳۶ میلیون دلار (۱۰۷.۵ میلیون پوند) است. وی در این رتبه، رقیب همیشگی خود لیونل مسی را که در سال ۲۰۲۲ پردرآمدترین ورزشکار جهان بود، پشت سر گذاشت. با این حال، درآمدهای رونالدو از فعالیت های خارج از زمین بیشتر از درون زمین است. علاوه بر قرارداد مادام‌العمر با نایکی، او از کالاهای برند خودش به نام CR7 نیز درآمدزایی می‌کند. رونالدو پس از بازگشت به منچستر یونایتد در مه ۲۰۲۳، به تیم النصر عربستان پیوست. وی در قراردادی قراردادی بزرگ، حقوق خود را تقریبا دو برابر کرده و به ۷۵ میلیون دلار (۵۷ میلیون پوند) رسانده است.

دو ورزشکار دیگر که در فوتبال در تریو پردرآمد فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۲ قرار دارند، لیونل مسی و کیلیان امباپه هستند. مسی با ۱۳۰ میلیون دلار به عنوان دومین پردرآمدترین ورزشکار جهان قرار دارد، تقسیم درآمدهایش به صورت مساوی بین فعالیت های درون زمینی و خارج از زمین است. درآمد کیلیان امباپه نیز از همان حدود ۱۲۰ میلیون دلار تشکیل شده و شامل ۱۰۰ میلیون دلار در زمین و ۲۰ میلیون دلار خارج زمین است.

فوربس به منظور تهیه لیست پردرآمدترین ورزشکاران جهان، از داده‌های صنعتی، گزارش‌های خبری و پایگاه‌های اطلاعات حقوق استفاده می‌کند. درآمدهای درون زمینی شامل حقوق، جوایز و پاداش‌ها می‌شود، در حالی که درآمدهای خارج از زمین معمولا به تخمین مبادلات با اسپانسرها و درآمدهای شخصی از کسب و کارهای شخصی مرتبط است.

مطالب پیشین و پیشبینی ثروت رونالدو 

هر کاری شما در زندگی خود انجام می دهید بازخوردی دارد. اگر به کسی ظلم کنید نهایتا ظلم می بینید اگر به کسی خوبی کنید در نهایت خوبی می بیند.

و اگر ارتعاش ثروت دارید و در ذهن خود به بدبختی فکر نمی کنید در نهایت ثروتمند می شوید.

تلاش ذهنی همیشه قبل از تلاش فیزیکی رخ می دهد. به عبارت دیگر تلاش ذهنی مقدمه ایست برای کسب ثروت و برای ورود به تلاش فیزیکی نیاز است.

رونالدو از جمله کسانی است که به صورت نا خودآگاه این دو مورد را در زندگی اش پیاده کرد است. یعنی هم بسیار مثبت اندیش بوده و هم سخت کار کرده.

طبیعی است که یک فوتبالیست شناخته شده و ثروتمند باشد و عجیب نیست که رونالدو در سال 2023 ثروت خوبی داشته باشد.

البته از محیطی که فرد در آن زندگی می کند نمی توان غافل بود.

محیط نباید ایده ها را قربانی کند. فرض کنید شما یک فرد متخصص در رشته نانو تکنولوژی باشید و محصولی ساخته باشید که مثلا درجه حرارت 4 هزار درجه را به خوبی تحمل می کند. حالا فرض کنید بروید برای تجاری کردن محصولتان و به جای قدر دانی شما را مسخره کنند. خب در چنین محیطی فرصت رشد و فعالیت از انسان های صاحب ایده گرفته می شود.

البته خبر داده اند که سال 2023 بشر با بحران های عظیم اقتصادی دست و پنجه نرم می کند. معلوم نیست چه استدلالی برای این مهم دارند.

اما اقتصاد دانان چندان هم بیراه نمی گویند. همراه با نزولی شدن بازار بیت کوین شاخص دلار هم سیر صعودی داشت. 2023 سالی هست که این جهت ها بر عکس میشود.

بگذریم برویم سر اصل اصل مطلب یعنی اینکه ثروت رونالدو در 2023 به چه عددی می رسد؟؟؟

ارزش خالص ثروت رونالدو حدود 450 میلیون دلار تخمین زده شده است.

با این حال تا پایان سال کریستیانو رونالدو می تواند این عدد را تغییر دهد. سرمایه گذاری روی دارایی های با ارزشی که خلاف جهت دلار حرکت می کنند به هر چه پولدار تر شدن این افراد کمک میکند

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم