ثروت ایلان ماسک در سال 2023 و تا پایان آن چقدر می شود؟

ثروت ایلان ماسک در سال 2023 و تا پایان آن چقدر می شود؟

ثروت ایلان ماسک در 2023

آیا می دانید ثروت ایلان ماسک تا پایان 2023 چقدر می شود؟

سلام عزیزان دل!

آدم های اندکی در دنیا وجود دارند با روحیه های متفاوت و انرژی های بسیار زیاد که تحت تاثیر محیطی که در آن زندگی می کنند شگفتی می آفرینند مثلا حرف از سفر به مریخ می زنند. و نه فقط حرف بلکه ایده هایشان را عملی می کنند. بارزترین ویژگی این افراد متمرکز شدن بر اهداف است. مثلا اگر به پول در آوردن فکر میکنند سعی میکنند هر طور که شده به آن پول دست پیدا کنند.

البته بعضی ها حلال و حرام پول برایشان مهم نیست و فقط به این فکر می کنند چطور زودتر به آن دست پیدا کنند. اما یادتان باشد اگر دیدگاه دینی به مسائل دارید. مال حرام عذاب دارد و مال حلال وبال گردن است. هر آن چیزی که شما دارید باید در راه خدا و سپس مردم باشد وگرنه پشیزی نمی ارزد.

بگذریم ! برویم سر اصل موضوع یعنی پول درآوردن جناب ایلان ماسک!

شاید برای شما جالب باشد ولی این فرد تا دیرهنگام در دفتر خود کار می کند و حتی بعضی شب ها به خانه نمی آید و همانجا استراحت می کند. طبیعتا چنین فرد خرکاری :)) بله درست خواندید خرکار باید هم تفاوت اساسی از نظر مالی با بقیه افراد جامعه داشته باشد. به ویژه آنکه در آمریکا زندگی میکند و بستر ثروت اندوزی از راه عملی کردن ایده هایش برایش میسر است. طبیعی است که ثروت ایلان ماسک در سال 2023 یک عدد نجومی باشد.

البته باید بدانید اقتصاد جهان در سال 2023 دچار یک رکود وحشتناک می شود. احتمالا ارزان شدن نرخ دلار بیشتر از همیشه است. همین حالا شاخص دلار به یک محدوده ی مقاومتی رسیده است که در صورت عدم توان در عبور از این ناحیه به شدت نزولی می شود.

و آن وقت است که دارایی ثروتمندان به دلار اهمیت چندانی ندارد بلکه این کالا و خدمات است که ارزشمند می شود.

به جز این ها بیت کوین در بیشتر اوقات مخالف دلار حرکت می کند. پس فرد ثروتمندی چون ایلان ماسک در این سال به احتمال بسیار زیاد به خرید بیت کوین روی می آورد.

شاید استراتژی ایلان ماسک در خرید توئیتر هم جزئی از بازی بوده است. او از پارامترهای اقتصادی آینده تا حدود زیادی با خبر است.

احتمال بسیار زیادی وجود دارد که ارزش ثروت ایلان ماسک تا پایان سال 2023 به بالاتر از 200 میلارد دلار برسد.

 

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم