تقویم اسفند ۱۴۰۲/  تقویم اسفند ماه سال 1402 + مناسبت ها و تعطیلات

تقویم اسفند ۱۴۰۲/ تقویم اسفند ماه سال 1402 + مناسبت ها و تعطیلات

تقویم اسفند ۱۴۰۲

تقویم کامل اسفند ماه سال 1402

تقویم اسفند ۱۴۰۲:یک سال از دوازده ماه تشکیل شده و همینک به انتهای آن نزدیک میشیم. به انتهای سال 1402 برای همین اگر خوبی یا بدی از ما دیدین امیدوارم که بدی ها رو ببخشید و خوبی ها یادتون باشه. اینو البته خطاب به مخاطبین پرو پا قرص سایت گفتم نه هر کسی که بیاد یه دوری بزنه و بره. اسفند ماه آخرین ماه سال هست. در تقویم اسفند ۱۴۰۲ ما یک سری مناسبت داریم که این مناسبت ها رو باید شناخت چون گاها دونستن در مورد اون ها کمک زیادی می کنه.

همین الان بگم که روز 6 اسفند مصادف با نیمه شعبان و ولایت حضرت قائم آل محمد است و در مورد 29 اسفند همه شما می دونید که این روز ، روز ملی شدن صنعت نفت هست. اینا دو تا مناسبت مهم در تقویم بودن که دونستن اون ها خالی از لطف نبوده و نیست.

در اینجا جا داره یم خاطه تعریف کنم. اسفند ماه بود که من خدمت سربازی داشتم. به جرات می تونم دوران خدمت یکی از بهترین دوران های زندگی هر شخصی هست. دلیل روشنی هم داره. اول اینکه تکرار شدنی نیست. دوم اینه که دوستانی که در اون دوران پیدا می کنی جز بهترین ها به شمار میرن. تقریبا ده سال از سال خدمت من گذشته ولی یاد آوری اون دوران هنوز هم خوشاینده.

ما در این داشتیم که ایامی نزدیک می شدیم که هر روز سه شیفته پست داشتیم. یعنی تعطیلات عید .. البته در آن سال ها من بیشتر پاسبخش بودم و سر دکل پست نمی دادم ولی همه هم باعث خستگی فراوان می شد.

حالا بریم سراغ یه چیز مهم به اسم مناسبت ها- مناسبت ها در هر ماه به ویژه اسفند از اهمیتی ویژه برخوردار هستند. به این دلیل که ما بعضا در این مناسبت ها تبریک و یا تسلیت می گیم و یا مثلا کادو می خریم

 

مناسبت های اسفند ۱۴۰۲

در تصویر زیر مناسبت های اسفند  1402  را می بینید

تقویم اسفند 1402

تعطیلات اسفند 1402

روزهای 6 ام و 29 اسفند تعطیل هستند

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم