بیوگرافی اشکان شاپوری کارگردان و تهیه کننده + عکس

بیوگرافی اشکان شاپوری کارگردان و تهیه کننده + عکس

اشکان شاپوری کیست؟

سلام عزیزان امروز هم در مورد زندگی یکی دیگه از چهره ها می خواهیم صحبت کنیم و اون کسی نیست جز جناب اشکان شاپوری عزیز

او در 26 مرداد سال 1369 به دنیا آمده است و شاعر، تهیه کننده، نویسنده و ترانه سراست او در رشته ادبیات فارسی درس خواند و دارای مدرک ادبیات پیشرفته است.

در مورد مولفه ی اصلی آثار این هنرمند باید بگوییم که تم عشق را برای خودش انتخاب کرده است. تا اشعار و فیلمنامه های قدرتمندی را خلق کند.

 

اشکان شاپوری البته درک خوبی هم نسبت به روانشناسی دارد…

بیوگرافی اشکان شاپوری

شروع کار اشکان شاپوری

جالب است بدانید که شروع به کار اشکان شاپوری از همان دوران کودکی بوده است. او در آن دوران فقط 15 سال داشته و اولین فیلم کوتاهش را ساخته است.

وی در همان سال ها ترانه و شعر می نوشت.  به هر حال باران ایثار اولین فیلم کوتاه این هنرمند است که در سال 1382 مقابل دوربین رفته است.

سفرهای اشکان شاپوری

اشکان شاپوری در طول زندگی خود به کشورهای متفاوتی از جمله ایتالیا، فرانسه،آفریقا، هندوستان و کوبا سفر کرده است و البته تاثیر حضور در این کشور ها را می توان در نوشته های او دید و لمس کرد. هم عشق و هم غربت درون مایه های اصلی کار او را می سازند.

 

مهارت او

شاید بتوان حجم زیادی از احساسات را در اشعار او مشاهده نمود او جستار و نوشتنی به شدت قدرتمند دارد و دارای امضایی خاص است. باید بدانید که شاپوری این روزها فیلم شکار باد را نویسندگی و کارگردانی می کند و این فیلم به تهیه کنندگی علی شاه حاتمی مقابل دوربین می رود.

در یک نظر می توان او را استاد مسلم فیلم های عاشقانه نام نهاد.

 

سایر مطالب در مورد شخصیت اشکان شاپوری

در سال 1392 بود که موسسه روانشناسی آفرینش از او به خاطر اشعار روانشناسانه اش تقدیر به عمل آورد. او البته در سال 1393 لوح یک عمر از فعالیت های هنری خود را به جمشید اطلی خانی اهدا نمود.

 

خب دوستان امیدوارم با این چهره آشنا شده باشید.

شاد و پیروز باشید

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم