آهنگ تیتراژ فیلم سگ بند

آهنگ تیتراژ فیلم سگ بند

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم سگ بند

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم سگ بند از بهرام بانی (پس از پخش)

مصادره را که یادتان هست؟ نیست؟ مهران احمدی آن را کاگردانی کرده بود اما حالا باز هم به سراغ یک فیلم کمدی رفته است و اینطور در ذهن مخاطب تداعی می شوند که سگ را گوشه ای بسته اند و دارند اذیت میکنند :)))

به هر حال مهران احمدی از فیلم مصادره انتظاراتش برآورده شد. این فیلم در جایگاه دوم قرار گرفت و نتوانست حریف فیلم انفرادی بشود. به نظرم اگر یک تجزیه و تحلیل واقعی داشته باشیم خواهیم یافت که فیلم کمی پراکنده است یعنی میتوان آن را به کلیپ های کوتاه تبدیل کرد و کلیپ ها را جدا جدا پخش کرد و باز هم مخاطب را خنداند این از نقطه نظر روایت فیلم را کمی شلخته و زشت میکند.

به هر حال این موارد برای فروش چندان مهم نبوده اند چرا که این فیلم موفق شده است جایگاه دوم را ازان خود کند و این جایگاه جایگاهی بس رفیع به حساب می آید :)))

بازی بهرام افشاری را دوست دارم. به دیگر سخن بازی او را می توان از نکات قابل قبول ماجرا به حساب آورد

در میان بازیگران می توان به نام های بهاره کیان افشار-مهران احمدی-عزت الله مهرآوران-نازنین بیاتی-امیر جعفری و …اشاره کرد

از نظر من سینمای ایران به فلاکت افتاده چراکه فیلم پروفروشش تنها یک میلیون تماشاگر را به خود اختصاص داده است و نه بیشتر! واضح است که در چنین حالتی باید به حال سینما زار زار گریه کنیم.

این قضیه یک میلون نفر را من از سایت سلام سینما استخراج کردم و اگر آمار درست باشد واقعا که جای اشک ریختن هم دارد. به نظر شما چه عاملی باعث شده است مخاطبان سینما تا این اندازه کم بشوند. آیا رویدادهای اجتماعی و نا آرامی های اخیر در این موضوع تاثیر داشته اند و یا خیر؟

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم