آهنگ تیتراژ فیلم تی تی

آهنگ تیتراژ فیلم تی تی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم تی تی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی تی تی / موسیقی ابتدایی و پایانی اثر (پس از پخش در نمایش خانگی)

من این فیلم را تاج سر سینمای ایران در سال 1401 می دانم و فکر میکنم که خیلی خوب ساخته شده است. . این فیلم قرار نبوده پرفروش باشد و سعی خود را برای ساخت یک فیلم عالی به کار بسته اند. باید به این موضوع اقرار کرد که سطح هوش این فیلم از سطح هوشمندی سینمای ایران بالاتر است. و البته برای تماشاگر ایرانی هنوز خیلی زود است تا جذب چنین فیلم های قدرتمندی شود. قبل از آنکه بخواهیم لینک دانلود آهنگ تیتراژ فیلم تی تی را آماده کنیم مخاطب عامه بعضا باید خیلی فکر کند تا خود را با محتوای چنین اثری همگام سازد.

الناز شاکر دوست در فیلم سینمایی مد نظر ما درخشان بازی کرده است و اگر دست من بود و در یک مسابقه ی بین المللی داور بودم نمره ی بیست به او می دادم. به نظرم پناهنده کاراکترها را بسیار خوب پردازش کرده، البته کاراکترهای مرد خوب پرداخته نشده اند. من به شخصه بازی پارسا پیروزفر در نقش دانشمند را نمی پسندم

این به این معنی نیست که پارسا پیروزفر و هوتن شکیبا بد بازی کرده اند. نه !!! شاید خیلی هم خوب بازی کرده باشند. اما به نظر می رسد که شخصیت پردازی نچسب باعث شده است در چشم مخاطب خیلی خوب دیده نشوند و اثر گذاری آن ها کم شود

اگر من بخواهم به آیدا پناهنده نمره ای در خور بدهم احتمالا به او نمره ی 18 خواهم داد. فیلمبرداری فرشاد محمدی و تصویری که خلق می کند از نظر من زیباست و جای تحسین دارد.

حال بیایید نگاهی به آهنگ تیتراژ این فیلم یعنی تی تی بیاندازیم. به نظرم یکی از دلایل تاثیر گذاری این اثر موسیقی خوب فیلم آن است که به همراه سازی مخاطب کمک زیادی میکند.

لینک های دانلود پس از پخش

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم