تصویر پیدا نشد

آهنگ تیتراژ سریال سووشون / تیتراژ سووشون

دانلود آهنگ تیتراژ سریال سووشون / تیتراژ ابتدایی و پایانی سوشون

دانلود تیتراژ پایانی سریال سووشون

شاید برای شما پیش آمده باشد که بخواهید در بین بهترین سریال‌ها انتخاب کنید و دانلود کنید. نکته بسیار حائز اهمیت در این زمینه این است که داستان یک اثر بسیار مهم است و نمی‌توان از آن صرف نظر کرد. به عبارت دیگر، آنچه در لحظه اول برای مخاطب اهمیت دارد، محتوای یک اثر است و طبیعتاً سریال سووشون محتوای جذابی خواهد داشت. هنوز به طور کامل مشخص نشده که سریال سووشون چند قسمت است، اما احتمال می‌دهم این مجموعه در 15 تا 20 قسمت تولید شود. لازم به ذکر است که در صورت استقبال مخاطب، هر سناریویی محتمل است.

سریال جدید “سووشون” توسط نرگس آبیار با اقتباس از رمان “سووشون” سیمین دانشور، در دهه بیست شمسی و زمانی که ایران تحت اشغال انگلیسی‌ها بود، روایت می‌شود. رمان “سووشون” نوشته سیمین دانشور، با ساختار ساده و نثری روان به تصویر کشیده شده است.

خلاصه داستان رمان “سووشون” به این صورت است: زری و یوسف در یک مهمانی حاضر می‌شوند که توسط حاکم شرکت برگزار شده است. حاکمی که خود مهره‌ای وابسته است و از طریق فروش آذوقه‌هایی که متعلق به مردم است، به ارتش بیگانه کمک می‌کند و موجبات فقر و قحطی را بیشتر می‌کند. یوسف، که با ارزش‌های روشنفکری و غیرتی زندگی می‌کند، نمی‌خواهد آذوقه‌های مردم را به بیگانگان بفروشد و به جای آن، می‌خواهد از مردم حمایت کند. اما زری، مانند بسیاری از زنان سووشون و حتی شخصیت‌های منفی مانند عزت‌الدوله، با مسالمت و صلحجویی سعی می‌کند یوسف را آرام کند.

در انتها، می توانید آهنگ تیتراژ ابتدایی و پایانی سریال سووشون را بشنوید.

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم