آهنگ تیتراز سریال عاشورا (پایانی / آغازی) +دانلود

آهنگ تیتراز سریال عاشورا (پایانی / آغازی) +دانلود

آهنگ تیتراژ سریال عاشورا

دانلود آهنگ تیتراژ سریال عاشورا (تیتراژ ابتدایی / پایانی) + کیفیت بالا

گاهی اوقات به این فکر میکنم که زندگی خیلی کوتاهه! تا چشم به هم میزنیم پیر و زمینگیر میشیم پس بایستی قدر همدیگرو بدونیم. چه بسیار جوان های خوبی که برای دفاع از ناموس و وطن راهی جبهه های حق علیه باطل شدن و هیچ وقت دیگه برنگشتن. قبل از اینکه بخوام لینک دانلود تیتراژ پایانی عاشورا و یا موسیقی ابتدایی اون رو در سایت قرار بدم یه سوال از شما دارم

به نظر شما چرا اسم این مجموعه رو اینقدر خاص انتخاب کردن؟ چه وجه متفاوت کننده ای داشته؟

خیلی به مخ خودتون فشار نیارید و فسفر نسوزونید. این سریال هیچ ربطی با ایام محرم و یا اربعین نداره بلکه در مورد زندگی نامه شهید بزرگ وطن سردار مهدی باکری هست. هیچ میدونید که مهدی قبل از اینکه بره جبهه شهردار ارومیه بوده ، با شروع جنگ و دقیقا یک روز بعد از ازدواج راهی جبهه شد .این شهید بزرگوار در عملیات های مختلفی حضور داشته .

نهایتا در یکی از عملیات ها با اصابت گلوله آر پی جی به درجه رفیع شهادت نائل میشه. چقدر جوان های مثل دسته گلی بودن و دیگه هیچ وقت برنگشتن.

میگن جنگ نعمت بود و باعث شد ایران به قدرت موشکی و پهپادی برسه. اگر جمگ نبود خودتون قضاوت کنید .آیا جمهوری اسلامی در زمینه نظامی و امنیتی به جایگاهی که امروز رسیده می رسید؟

بعید می دونم!

جنگ اگرچه سرمایه های انسانی زیادی رو از ایران گرفت ولی خب تمام ابعادش هم بد نبود. چون باعث پیشرفت در حوزه های استراتژیک شد.

نه تنها صنعت موشکی بلکه حتی ساخته شدن ماهواره ها را به دست توانگر جوانان ایرانی داریم می بینیم. زیاد حرف زدم.

میخوام آهنگ تیتراژ سریال عاشورا رو در سایت قرار بدم. بعد از اینکه گوش دادین بفرمایید نظر بدین که چه حسی داشتید. نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

میخوام بازخورد گیری کنم و در یک پروژه دیگری از این کار استفاده کنم

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم