دانلود سریال چشم بندی

دانلود سریال چشم بندی

دانلود سریال چشم بندی

دانلود سریال ایرانی چشم بندی قسمت های-11 یازدهم -12دوازدهم -13 سیزدهم و 14 چهاردهم در همین سایت

لینک ها در پایین همین مطلب درج می شوند

سلام دوستان وقت شما بخیر، امیروز هم میخوام در مورد یک سریال دیگه صبحبت کنم. قبل از اینکه بخواهیم لینک دانلود سریال چشم بندی رو در اخیتار شما قرار بدم بد نیست کمی در مورد این مجموعه بدونید.

راستش را بخواهید تلوزیون دیگر مثل قدیم سریال های طنزش فراگیر نمی شود. دلیلش هم سیاست های نه چندان درست مدیران است.

به گمانم تا رویکردها در این رسانه تغییر نکند نمی توانیم شاهد پیشرفت چشم گیری در آن باشیم. یاد سالیان دور بخیر که مردم برای دیدن سریال های طنز زیر آسمان شهر و… لحظه شماری می کردند. چقدر همت ها بلند بود و عزم ها راسخ. هنوز یادمان نرفته که گروهی مینشستیم تا سریال اوشین ببینیم و کارتن فوتبالیست ها تماشا کنیم. چقدر زود گذشت…

چشم بندی در ژانر طنز ساخته شده است و تهیه کننده آن سلیم ثنائی و کارگردان آن شاهد احمد لو است. در واقع می توان گفت سریال چشم بندی جدیدترین کاری است که برای شبکه سوم سیما ساخته اند. نگارش این مجموعه را مسعود غزنچایی،محمود رعیت پور و حامد آبکنار بر عهده داشته اند.

احتمال دارد سریال را مردم بپسندند و مورد توجه آن ها قرار گیرد چرا که مرجانه گلچین و حمید لولایی زوج طلایی هستند که در سریال چشم بندی به ایفای نقش می پردازند. نه دی روزی است که اولین قسمت مجموعه در آنتن شبکه سوم سیما پخش می شود

سروش جمشیدی-سیاوش مفیدی-مجید شهریاری-مختار سائقی-نعیمه نظام دوست-شهین تسلیمی-فرزانه سهیلی و… از دیگر بازیگران این مجموعه به شمار می روند. در خلاصه داستان این طور میبینیم که کارخانه ای گرفتار حریق شده است و عده ای در این ماجرا درگیر هستند.

مجموعه چشم بندی هر شب ساعت 20 از شبکه سوم سیما پخش می شود. شقایق فتاحی-ماهان عبدی-شهریار حیدری-شهاب احمدی لو و… از دیگر بازیگران به شمار می روند.

لینک دانلود قسمت 1

لینک دانلود قسمت 2

لینک دانلود قسمت 3

لینک دانلود قسمت 4

لینک دانلود قسمت 5

لینک دانلود قسمت 6

لینک دانلود قسمت 7

لینک دانلود قسمت 8

لینک دانلود قسمت 9

لینک دانلود قسمت 10

لینک دانلود قسمت 11

لینک دانلود قسمت 12

لینک دانلود قسمت 13

لینک دانلود قسمت 14

لینک دانلود قسمت 15

لینک دانلود قسمت 16

توجه توجه: پس از کلیک روی لینک دانلود ۱۵ تا ۳۰ ثانیه صبر کنید تا دانلود آغاز شود

درباره این مطلب نظر دهید !
کاربر گرامی اگه دوست داری به کمک پاتیف زندگیتو متحول کنی به نوتیفیکیشن های پلتفرم اجازه بده نه دوست ندارم بله دوست دارم